مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-22ورزشي

فارس من| مطالبه مخاطبان فارس برای اجرای «سلام فرمانده» روی کشتی های توقیفی یونان


مخاطبان خبرگزاری فارس، مطالبه ای در سامانه تعاملی فارس من ثبت کردند تا این سرود عالمگیر بر عرشه دو کشتی توقیف شده یونانی هم توسط نوجوانان ایران اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اجتماعات سلام فرمانده از نیمه شعبان که در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته بود، در شهرهای مختلف کشور آغاز شده و تاکنون شاهد اجتماعات گسترده ای در این قالب بودیم که نمونه ای از آن در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران رقم خورد.

اولین نماهنگ سلام فرمانده با اجرای گروه سرود ماح  ملت امام حسین(ع) از صحن مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شد.

تاکنون شهر به شهر تجمعات گسترده ای با عنوان سلام فرمانده برگزار شده است که نمونه هایی از آن را می توان اجتماع مردم در  میدان شهدای مشهد، میدان امام (ره) اصفهان، مصلی امام خمینی تهران، قطعه 40 بهشت زهرا، ورزشگاه آزادی تهران، مسجد مقدس جمکران قم، میدان انقلاب زنجان و .

نام بُرد.

در فرامرزها هم این سرود به کشورهای عراق، پاکستان، لبنان، هندوستان، آذربایجان و چند کشور آفریقایی رفته است.

تصاویری از برگزاری اجتماع سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران با حضور ابوذر روحی در روز سه شنبه 31 تیرماه را اینجا مشاهده کنید: سرود سلام فرمانده در خارج از مرزهای ایران هم بسیار مورد توجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مخاطبان فارس برای اجرای «سلام فرمانده» روی کشتی های توقیفی یونان

فارس من| مطالبه مخاطبان فارس برای اجرای «سلام فرمانده» روی کشتی های توقیفی یونان